[FreeBSD] firewall

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Júl. 9., H, 11:13:01 CEST

Hello,

> Az utobbi.
Akkor vegso esetben protokollonkent ossze kell guberalni a proxykat :)

Ingyenes termek nem hinnem, hogy sok letezik, ami ugy altalaban veve
minden protokollra tartalmaz korrekt proxyt. Bar ki tudja, utana kell
nezni :)

Pld a security-l-en biztos tobb valaszt fogsz erre kapni.

> Tobb helyre is kellene, a szokasosakon (http, ftp, ssh, smtp, stb.)
> kivul egy helyn pl. a m$-fele netmeetinget is hasznalni akarjak, egy
> masik helyen pedig a lotus notes-fele levelezes szureset kellene
> megoldani (1352 port, de tartalmilag is kellene figyelni. Ilyesmi
> proxy-ban egyebkent nem is remenykedem.).
Anno kerestem, de netmeetingre proxyt nem igazan talaltam. Talan socks, de
lovesem sincs arrol, hogy a kliens ezt tamogatja-e.
A legtobb szabad forrasu proxy viszont a tapasztalatok alapjan nem csinal
sokkal tobbet mint egy plug-gw. Atengedi a forgalmat es kesz, de
tartalomfigyelest nem igazan vegez.

> A Zorp-ot megneztem (ez azert is szimpatikus, mert korabban ugy volt,
> hogy en is reszt veszek a fejlesztesben, csak sajnos olyan modon
> kellett volna, hogy 2 hetre beulok hozzajuk fejleszteni, majd mehetek
> isten hirevel es ez mint vallalkozo nem tudtam elvallalni), de szo
> nincs arrol, hogy FBSD-n is menne es meg nem etrek el az 1-es verziot,
> tehat nincs keszen. Honnan lehet tudni, hogy mi mukodik belole FBSD-n,
> mi nem?
Ez ugyben olyan embert kell kerdezni, aki hasznalja, vagy mondjuk
fejleszti. Bazsi tapasztalataim szerint igen keszsegesen szokott
valaszolgatni a Zorppal kapcsolatos kerdesekre (bazsi at balabit.hu), de
letezik angol es talan magyar nyelvu, Zorppal foglalkozo levlista is
(www.balabit.hu).

Vagy ha egyben akarod elintezni, security-l at sunserv.kfki.hu es ott mindket
reszre megjon a valasz :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758