[FreeBSD] tcpip socket speed (v: fbsd 4.2, transparent proxy)

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 30., K, 09:04:55 CET

Hello,

( > Gabor Dolla)

> de ezt megcsinalhatna a szerver elotti router is....
>
>  router
> -----------------------------
>      |               |
>    igazi szerver    squid
>      |               |
>  ---------------------------
>
> router látja, hogy a szerverre megy és 80-as: átnyomja a squidnek
> squid kiszolgálja a statikus oldalakat, a dinamikusakat meg lekéri
> az igazitól, erre akár egy hátsó kapcsolatot is csinalhatsz
> de ez opcionális

Én is erre gondoltam, pl. WCCP-vel lehet ilyet ügyeskedni (bár az
ilyesmire, ha jók a halvány infóim, a WCCPv2 való, amit a Squid nem
támogat, de miért ne lehetne megadni a router belső interfészét 'kimenő'
interfésznek a wccp-nél, és kb 3 sor access-list-el megvan az átirányítás.
IMHO jobb a WCCP mert ha elhal egy Squid, akkor azt szépen kihagyja, és
simán rakhatsz hozzá több cache-t, csak el kell indítani a Squid-et.

--