cvsup

Janos FEHER aries at naplopok.hu
2001. Jan. 27., Szo, 16:06:49 CET

Hell!

Hmhm. Mico otleten felbuzdulva ujra probaltam egy cvsup-ot, az
ftp.cz.freebsd.org-rol (mert ugye az ftp.hu.freebsd.org-rol nem
engedjuk csak ugy be a netmaskolt embereket...). Most megint errorozik.

charm# cvsup -g -L 2 ports-supfile
/usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libXaw.so.7" not found

A dolog annyi, hogy amikor a cvsup-ot felraktam, utan az osszes olyan
stuffot leszedtem, ami package-kent ment fel es nem portskent. Azota
van libtool effektus es mas egyeb. Jelzem, pkg_info semmilyen libtool-os
dolgot nem tal, pedig lement a make es a make isntall...
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|