[FreeBSD] XFree86 4 vs 3.3.6-4

Janos FEHER aries at naplopok.hu
2001. Jan. 27., Szo, 15:43:13 CET

Hell!

On Sat, Jan 27, 2001 at 02:47:31PM +0100, Miklos Niedermayer wrote:

> Azért kedves, mert a 4-es X-re lehet mondani sok mindent, de azt, hogy

Kedves... :]

> használható, azt nem. (Jó, van, akinél szépen működik már.  Nem én vagyok

Nalam szepen mukodik (Geforce2), foberlomnel is (S3Virge natur), meg a
regi kartyamnal is (S3Virge DX). Egyik cimbim G400-asan is jol megy. Csak
igy hirtelen nehany kommersz kartya. :)

> az.)  A FreeBSD-re pedig soha nem volt jellemző, hogy szerettek volna
> olyat kiadni a kezükből, ami már 'gyárilag' sem működik, a ports@ pedig

Akkor miert van benne egyaltalan a portsban a 4-es X? Nem kene mindig
a stabilitassal takarozni

> - nos, az egy másik világ, de ettől még az Xfree 4.0 ott sem működik jobban...
> Ja, a közeljövőben még a Bind9-et sem tervezik a -CURRENT-en (ha jól
> tudom) sem, de nem lesz grafikus telepítőnk, de még make
> menuconfig-utilitynk sem.  Marad viszont a cvsup, és a make world, és a
> nyugodt érzés, hogy reboot után ugyanúgy működik  minden, mint előtte

De azert a 4.5.51-es midnight-ot beleraktak az urak, holott kurvaszar, es
megint rosszul kezeli le ftp-n a symlinkeket.

> raid controllerek is, a kame, az ipsec, és a többi.  Jobb, mint egy nem
> működő 4-es X :)).

legalabb opcionalis lehetne. Mert nekem nem savage-em van ;) Bar a 4.0.2-esben
allitolag jo a driver.
bye,
--
    _    _