[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 25., Cs, 19:50:16 CET

Hello,

( > Feher [Aries] Janos)

> Reszben egyetertek veletek, es egy-ket dologban sikerult meggyoznotok :)
> Abban viszont nem, hogy a putpixel & co-t igenis asm-ban kellene nyomni.
> Amint latom, a gtk tile-ozva fillez. Miert nem hasznalja erre pl. az
> mmx-et? iszonyat allatul meglehetne csinalni!!!

Nosza, állj neki patcheket beküldözgetni!
Ti is meggyőztetek egy kicsit, mondom, a Corel PhotoPaint sokkal gyorsabb,
mint a GIMP :)

> Egyebkent en mazochista vagyok. Irtam mar egy db. 56 soros SQL-selectet,
> es elvezem :)

Huh, én most fogok, kb. 100000 sort kellene regex-szerűen updatelni, most
rajzolgatom az érintett sorok közös tulajdonságait :) (egyelőre nem túl
lelkesítő a látvány)

> Koszi a bizalmat :]

Nem azért mondtam.  Vagy neked tényleg ilyen begabalyítót ad a debugger,
mert nekem csak azt, ami a forrásban van.

--