mpeg layer 3

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 22., H, 01:05:21 CET

Hali!

Nos, tisztazzuk a dolgot,

> Nem tudom, minek hívják, de MPEG 3-ként nevezi egy másik gépezet, amibe
> bele lehet ilyet is rakni (Ensoniq HDD recorder), szóval nekem az.

Az ATRAC (ami a mindiscben van) az ha mp3 formával kéne kifelyezni akkor
292 kbit lenne, az MPEG layer 3 az meg attól függ, hogy a felvevő miképpen
van beállítva az pedig 224 kbit vagy 128 kbit.

Forras: minidisc.org FAQ 6. pont

Nem lehet, hogy az Ensoniq az MD disc-et csak adathordozonak hasznalja,
lasd azokat a mindisc lejatszokat amik tudnak adatot is tarolni, a
mindisc.org szerint a Sony ezzel akarta kivalni a sima 3.5-es floppykat
csak eppen tul draga volt a sima floppyhoz kepest es nem terjedt el.

Es ha mar a mechanikarol van szo, eddig a listan mindenre valaszt kaptam
:) Ki mivel tisztitja a CD lejatszojat? Mert az asztalim kezd beporosodni
es a szervizben az emberrol leakasztanak takaritas cimszoval 4-5
khuf-ot. Ja az egesz fiok-alap kijon, tehat hozzaferek a lencsehez.
A valasz johet maganban is, mielott vegleg offtopic lesz...

koszi

Yanesz