Inkabb NetBSD (Volt: Re: [FreeBSD] user mount)

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 21., V, 15:26:25 CET

Hello!

( > Adam Szilveszter)

> ismert limitekkel is.) Mi van, ha nem (csak) szervert akarok? Akkor jobb,
> ha WindowsME-t/MacOS-t hasznalok? Eleg baj. Akkor igaz lesz, amit a
> Microsoft akar bizonygatni (mikor eppen nem arra hasznalja a Linux
> "fenyegeteset" hogy az antitroszt ugyben vedekezzen vele), hogy ti az
> OpenSource egy erdekes dolog lehet, de csak azoknak, akik "jatszani"
> akarnak a gepukkel, "hackelni". De aki hasznalni akarja ugy mint eddig,
> annak marad a jol bevalt, megbizhato stb. Es en ezt nem vagyok hajlando
> elfogadni, es mar harom eve sajat peldammal bizonyitom, hogy ez nem igy
> [...]

Ezen most elgondolkodtam.  Én nagyon jól elvagyok a FreeBSD-vel minden
célra, sőt, néha más is használja a gépet (nem "beavatott"), ő is.  Az
elgondolkodás tárgy viszont az ASM vs. ?lustaság? volt: igaz, hogy én itt
mindent meg tudok csinálni, de a Corel PhotoPAINT tényleg gyorsabb Windows
NT-vel ezen a sz** gépen, mint a GIMP (nem, már nem dualbootolok, csak egy
kis DOS van még), a LaTeX is elég sokáig bír számolgatni, nem beszélve a
DVI -> valami konverzió sebességéről - ez valahogy nincs meg mondjuk
PageMaker-rel.

--