[FreeBSD] smssend es a cookie

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 20., Szo, 18:48:14 CET

Hello!

( > airscape at bsd.hu)

> Partizánkodtam :) Szóval megy, letöltöttem a source-t, bemásoltam amit
> kell és lefordítottam, megy az összessel, nem árt a régi providereknek,
> igaz a web.c 77-es sorával valami gondja van de ettől még megy :)
> Bááár az ingyensms-re azt írta ki, hogy elküldte de tegnap óta nem kaptam
> még meg....

Érdekes, akkor lehet, hogy nálam volt valami gond, mert nem ment ilyen
simán a lefordítása.  Emiatt most két patch van a portban (eddig egy sem
volt).

> Mondjuk nemtudom mennyiben fér bele az smssendbe, mert ezeknél az infok
> magyarul vannak, nem akarok hozzányúlni mert nem én írtam, de nem hiszem,
> hogy a "ports-bizottság", már ha megnézi, értékelni fogja.

A ports-bizottság egyrészt szarik az ilyenre, másrészt meg átírtam angolra
az infókat.  Ha működik, akkor megy az official release-be.

Próbáld ki. http://www.bsd.hu/img/smssend-2.3.tgz

--