[FreeBSD] user mount

Egervary Gergely mauzi at faber.poli.hu
2001. Jan. 19., P, 16:22:58 CET

> fogja, leven ez nem dependencia miatt kerult be, hanem akarattal - azaz mindig
> zabalja a 64K-mat, nem csak abban a 10 percben.  (Mindezt ugy sirom el, hogy
> mellesleg minden tanfolyamomom szidom az anyukajat annak, aki kitalalta,
> hogy szerver oprendszerekben modularis driverek legyenek.  HP, Tru64, Sol?)

egy sima bourne shell tobbet eszik, ha minden igaz, es abbol aztan fut
boven. (64 kilobyte a kernelben meg 4MB ram eseten sem szamottevo)

aztan nyug tud lenni vele boven. most nem is arra gondolok, hogy bizonyos
oprendszerek birnak fejreallni kernel modulok ki-be toltogetesetol, hanem
arra, hogy jartam mar ugy, hogy rescue diszkrol kellett osszeszednem egy
beteg rendszert, ahol meg a unix domain sockets is modulba volt forditva
(persze nem birtam odaig eljutni, hogy betoltogessek modulokat)

-- mauzi