[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Aries aries at bsd.hu
2001. Jan. 19., P, 09:25:32 CET

On Thu, Jan 18, 2001 at 05:44:22PM +0100, Nohl Attila Rajmund wrote:
> [...]
>
> Mutass egy ilyen rutint a netscape-ben vagy a gimp-ben.

Nezd meg pl. a fillezest a gimp-ben! Egy sima pentiumon nevetsegesen lassu.
A scriptek is. Legalabbis egy "atlagos" kepszerkesztohoz (Corel Draw, PSP,
Fractal Design Painter stb.) kepest. A fillezest es a pontkirakast mindenkeppen
gepkozeli szinten irnam meg. Egyebkent nagy visszatarto ereje van Unixoknak
pont az X alatti programok lassusaga miatt.

A netscape 4.75-tel sok bajom nincs, bar a Motifnak (szinten a debella meret
es a feleslegesnek tuno lassulas miatt) nem vagyok nagy hive. A Mozilla
szeriaban meg hogy mit szurtak el, azt nem tudom, de vicces eroforrasigenyeket
tamaszt...
bye,
--
    _    _