[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Jan. 18., Cs, 16:18:00 CET

On Thu, 18 Jan 2001, Ferenc Szentpetery wrote:
[...]
> A objektumorientalt
> programrol: jol karbantarthato, de szerintem az elejen nem rovidebb
> a fejlesztesi ido, hiszen az osztalyokat alaposan meg kell tervezni.

Egy nagyobb meretu strukturalt programot is jol meg kell tervezni.
Viszont van olyan OOP modszertan (az Extreme Programming), ami arra megy
ra, hogy ne legyen hosszu ideig tarto elozetes es reszletes tervezes,
mert ugyse lesz jo.

> Ha be akarjuk tartani a szabalyokat (pl. adattaghoz csak fuggvenyen
> keresztul ferhetunk hozza), akkor lassu is.

Az ilyen accessor fuggvenyeket alt. inline csinaljak, igy semmivel se
lesznek lassabbak.
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."