hibauzenet mailben

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 17., Sze, 21:14:22 CET

Hali!

Amiota upgradeltem 4.2-re azota allandoan valami a root-nak kuldozget
hibauzenetet emailben, a poen ott van, hogy nem kapom meg mert normalisan
hozzarakja a domaint a root at -hoz es kimegy a level, ezt is csak a logbol
vettem eszre, mi lehet ez? Hogyan keressem meg?
Az etc-ben minden fontosabbat atneztem es sehol sem talalom mi kuldheti ki
a hibauzenetet, regen meg a 4.0 alatt minden ilyesmit leallitottam
ill. atiranyitottam a logba.
Mondjuk nekem nem erdekes, abbol a szempontbol, hogy megy minden de a
rootnak aki megkapja azt baromira idegesitheti es elobb-utobb elkuld
vissza oda.....

Koszi, Yanesz