[FreeBSD] www.prog.hu

zoltan.sebestyen at netvisor.hu zoltan.sebestyen at netvisor.hu
2001. Jan. 17., Sze, 10:17:33 CET

Figyelitek, hogy tud a Microsoft!! :))   ^^  (A '%s'-re kell figyelni:)))
Ezek hülyébbek, mint gondoltam. Sebaj.

 Szilveszter, nem lehetne azt, hogy beállítasz a Mutt-nál (ha jól látom, azt
használod) egy 'normális' text encodingot? Ha bizonyos, vsz. ékezetes
levelekre válaszolsz, akkor olyan encodinggal jön a leveled, hogy az Outluck
hasra esik tőle. Ez általában (pine-t használóknál) szokott előjönni, azért,

mert nincs explicit megadva az encoding type és ilyenkor - legalábbis - a
pine eseti elbírálással dönti el, hogy milyen is lészen az encoding.
 No mindegy, viszont van egy kérdés: honnan lehet tudni, hogy mikor kerül
stable-be egy -current kód. Én abban reménykedem, hogy átcheckelik a 3c575
pc-card drivert a 4.x-stable branch-be.

Memph