[FreeBSD] erdemes -e mindent a ports -bol?

Aries aries at bsd.hu
2001. Jan. 17., Sze, 08:54:03 CET

On Tue, Jan 16, 2001 at 01:03:36PM +0100, zoltan.sebestyen at netvisor.hu wrote:
> asm-ra,
> raer.

> Nem beszélve arról, ha a Gimp-et WiNT-n, vagy pl.: DEC Alpha/Tru64 UNIX-on
> használnád... Mi a fenét érsz a Linux/i386 kódoddal ekkor?

Szerintetek hanyan hasznaljak i386-tol eltero platformon a GiMP-et?
Keveset mondok, ha 100 i386-ra jut egy nem-i386. Akkor inkabb szenvedjen
tobb100e ember csak azert, mert nehanyan embernek boki a csoret az, hogy
van egy ifdef a makefile-ban?

Egyebkent azert irtam kozpeiskolast, mert akkor meg tobb ideje van az
embernek, kihivas is, es nem olyan egetrengetoen nehez.
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|