[FreeBSD] buildworld elszall libgen.h

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jan. 16., K, 21:20:02 CET

Hello,

> Ne feledd, hogy az FSN-nel kapcsolatban ha úgy kívánod, mögötted van
> az egyesület.
Amit nagyon szepen koszonok, csak egyelore a problema az, hogy egy igazan
jo es nagy site-hoz kb 5-10 millio kene. Annyit meg ki ad
szabadszoftverre?

Amiben tudnatok segiteni azok az otletek. Nekem van mar par, de nyilvan
nem gondoltam mindenre. Ossze kene ezeket gyujteni, meg kell oket
valositani es ugy talan van esely nemi penzre amibol el lehet kezdeni
mindenfele hasznos szolgaltatasokat inditani.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758