[FreeBSD] buildworld elszall libgen.h

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jan. 16., K, 21:13:26 CET

Hello,

> En ugy tudom, hogy csak az amik vannak rajta. De persze tevedhetek
> is:-)
Kell egy kicsit kunyizni :)

> Hmmm... athelyezted muholdas linkre?:-) Az egy jo otlet lenne. Mondjuk a
Muholdasra? Annak akkora a kesleltetese, hogy csak na...

> HBONE-nek annyi elonye van, hogy ha eppen nem megy a BIX kapcsolat se
> akkor is elerem legalabb azt. (ilyen is van. Az en konyvemben ez a 2.
> sz forgatokonyv: Szeged OK, Bp OK, kereskedelmi ISP-k nem OK.)
Igen, sajnos ez is elofordul. Remelem ha atkerul GE-re javul a helyzet.
Most a HBONE-Ticket tanusaga alapjan azzal probalkoznak.

> Egyebkent hova akarod athelyeztetni? Kolokacio? Bel vagy kulfold?
Belfold. Szerencsemre egy olyan helyrol kaptam ajanlatot, ahol kulfold
szempontjabol megegyeznek a lehetosegek a HBONE-eval. Matavnetnek hivjak
oket, 155 Mbps kulfold van es GE BIX.
Meglatjuk.

> Egyebkent elegge szegyen, hogy az orszag messze a legnagyobb
> kapacitasu halozatan (a HBONE-n) egy ilyen tenyleg non-profit dolog
> nem fer el... ha ez se mehet, akkor minek ez az egesz? Minek akkor a
> 155Mbit? Ne szeditsuk itten az embereket a videokonferenciaval... ami
> teny: ennyi kapacitasa az osszes kereskedelmi ISP-nek egyutt sincs.
A kicsiknek valoban nincs. De ha a GTS/Datanet, PSInet/elender, DT/Matav
harmast nezed sehol sincs a HBONE (ha egyutt veszed oket).
A HBONE is a Matavtol kapja a kulfoldet :)

Most kaptam egy Dante prosit. Azt irjak, hogy terv szerint nemsokara
Magyarorszag regionalis kozpont lesz (ertsd: keletebbre mi adjuk majd a
netet) es igy 2,4 Gbps vagy 10 Gbps (Geant projekt) sebesseg lesz
kulfoldre.

> Mire tartogatjak?
Bennem is felmerultek ezek a kerdesek :)
Kozben most hivta fel valaki a figyelmemet, hogy az ftp.sunet.se heti
(heti!) 4-7 TB forgalommal rendelkezik.

Jo, azt alairom, hogy a SUNET nem TEN-155 :)

> Hogy elelmes emberek filmeket es warezt toltogessenek le rajta? Vagy
> hogy unatkozo rendszergazdak kiserleteket folytassanak rajta?
Ne szidd a HBONE-t. A legjobb filmeket onnan toltjuk :)
Nekem csak az tetszett, amikor kijelentette valaki, hogy nem, a HBONE-on
nincs warez szerver :)

> Konyorgom, ha mar egy foldszintes mobil is 2Mbitet is at tud majd vinni,
Felek attol picit. Szar lesz mikor az a 2 Mbit a fejeden zug at
masodpercenkent :)

> akkor ahhoz kepest lesz igazan nevetseges es anakronisztikus az az 56k-s
> analog telefonmodem, ahol persze meg mindig On dont: Net vagy telefonal. Es
Vegyel ISDN-t :)

> megis, noha sose gondolta volna az Internet alapitoi kozul senki, hogy
> valaha ez lesz a fo hozzaferes utja az emberek nagy resze szamara. Es
Az internet legeleje is 56kbps-es kapcsolatokbol allt. :)

> leges-legjobb esetben arra latszik nemi torekves, hogy tegyuk a
> modemeket elerhetove az emberek szamara... elsirom magam. (ala
> Mindenkinet)
Ne szidjuk a ceget. En mar szimpatizans vagyok :) (illetve most kezdem :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758