[FreeBSD] www.prog.hu

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 16., K, 16:52:40 CET

Szia!

On Tue, Jan 16, 2001 at 04:33:53PM +0100, zoltan.sebestyen at netvisor.hu wrote:
> Az micsoda?

Ha most lenne pofam HTML levelet kuldeni, akkor azt mondanam, hogy az ami
igy csinal:-) de azt hiszem maradjunk annyiban, hogy amitol villog a
szoveg:-)

> Losh) tobbet
>
>  Ezt a hasonlatot nem értem (nem olvasom a -current-et.). Mellesleg
> azért kaptam fel a fejemet a mondatra, mert imp vackol a 3com 3c575-ös PC
> ether
> CARD driverével, és tole várom, hogy egyszer becheckelje a 4.x-stable-be. :)

Hat azt nem tudom, hogy azzal hogy halad, de a -current-en altalaban
Cardbus-rol szokott szep hosszu leveleket irni es arrol, hogy hogyan fog ez
mukodni FreeBSD-n. (illetve most mar mukodik is.) Meg a pccard-rol. Elegge
cool dolgok ezek, csak mivel nekem nincs laptopom, max annyi marad nekem az
egeszbol, hogy kiprobalom az apm funkciokat... (a multkor a zzz egesz jol
mukodott, de az ora megallt a felfuggesztes alatt(!) ugyhogy lehet, hogy
ide is kene a pmtimer device.

Na mindegy, csak jatek volt...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *