[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Aries aries at bsd.hu
2001. Jan. 15., H, 12:07:35 CET

On Wed, Jan 03, 2001 at 06:57:04PM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> Jo akkor pontositok:-) Van de nem mukodik. Igy jobb? Pl Quake konzolos
> verzioja tutira nem megy vele. De sikersztorit mas programnal se hallottam
> meg. (Vagy esetleg te mar probaltad?) Jo lenne pedig.

Eleg keves cuccot tamogat az SVGALIB. Pl. eleg gyopar szegeny, a VESA2-t
sem tamogatja. Egy szerintem eleg common S3Virge -on is csak 32bit-ben
ohajtott mukodni. Geforce2-n meg mar sehogyse, de annyira sehogyse, hogy
neha nem allitja vissza a textmode-ot, es hasznalhatatlanna valik a konzol.
Imho az Svgalib egy halott dolog, ha meg a VESA szabvanyt sem akarja tamogatni.
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|