[FreeBSD] laptop

Vas Jozsef vj at hpo.hu
2001. Jan. 12., P, 00:39:52 CET

Hello!

kuksi wrote:

> Probalom feltenni egy IBMThinkPad-ra. Fel is ment. CDROM OK.
> Persze eger mar nem, X sem..

Nekem hosszas probalkozasra felment egy Thinkpad 365XD-re.
Az eger es az X is elindult, ugyhogy ne add fel a probalkozást.
A tapasztalataimmal nem sokra mennel, mert valoszinuleg a tiedben
mas a video chip. Probald meg megtudni, mi van benne, utana nehany
probalkozas, es menni fog. Az enyem pl. csak 800x600-ban mukodik,
de napokig szenvedtem a beallitasaval. Az XF86Setup alatt az X jol
szokott mukodni, de utana nem indul el amig valoban el nem talalod
a megfelelo modokat. Erdekes modon az egerrel nem volt gond,
azonnal elindult.
A CD-t kezdetben nem latta, de BIOS upgrade utan megjavult. Esetleg
letolthetnel egy frissebbet az IBM-tol, hatha javit valamin.
Szoval kitartas, fog az menni...:))

Udv.:
V.J.