Inkabb NetBSD (Volt: Re: [FreeBSD] user mount)

Egervary Gergely mauzi at faber.poli.hu
2001. Jan. 10., Sze, 17:00:07 CET

> Persze ertem en. Bar ahogy mostanaban olvastam a vitat (na jo, nem *csak*
> olvastam) ami a Tucows-cikkek miatt keletkezett, ugy tunik, nem tiszta a
> fejlesztok elott se, hogy mi a NetBSD celja. Hogy most az embedded

en remelem, hogy az a celja, amit a weboldalukon olvasni:

``providing solutions, not hacks''

> muszaj-e a legalacsonyabb kozos nevezot elfogadni a terminaloknal, vagy
> lehet azert abbol kiindulni, hogy legalabb i386-on nem nagyon van mar olyan
> videokartya, ami nem tamogatja a virt.konzolokat... nem konnyu kerdesek. De

nos, kinek a pap, kinek a papne.
en peldaul nagyon szeretem wscons-t ugy ahogy van, korrekt vt220 emulaciot
csinal.

a syscons nagyon cool (betoltheto terminal saver, stb) csak mas
rendszerekkel valo kompatibilitasa volt bosszanto:

(unknown terminal type cons25, nah akkor fogom magam setenv TERM ansi vagy
vt320 vagy mittom'en, es akkor meg szetcsusznak a sorok, stb)

> minden platformon ki is hasznalna a lehetosegeket... akkor komoly rivalisa
> lenne a Linux/FreeBSD-nek sot meg a Solarisnak is. Az a baj, hogy jelenleg

Isten' ments, hogy rivalisa legyen! rivalizaljon az, aki ra van szorulva!
:)

-- mauzi (a NetBSD gettobol ;))