[FreeBSD] erdemes -e mindent a ports -bol?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 10., Sze, 13:44:15 CET

On Wed, Jan 10, 2001 at 01:31:19PM +0100, Aries wrote:
> Anno, mikor meg lamerkodtam ASM-ban, egy jo pentium-optimalizacioval nem
> epp 0.002%-os gyorsulast ideztem elo... MMX-el nem foglalkoztam, de ha jol
> hasznaljak - a doksija szerint - csodakra lehet kepes.
> bye,

Ez biztosan igy van, de itt kenytelen vagy arra az asm-ra hagyatkozni, amit
masok csinalnak. Hacsak nem allsz neki utana kezzel optimalizalni:-) En nem
az elmeletrol, hanem a gyakorlatrol (gcc es toolchain FreeBSD-n) beszeltem,
ahol nincs eszreveheto gyorsulas.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *