a ports-rol

Kuti Zsolt Kuti at cetelem.hu
2001. Jan. 10., Sze, 13:19:57 CET

Sziasztok!

A ports man-t nezegetve latom a reinstall-nal, hogy akkor (is) hasznaljuk,
ha a deinstall helyett pkg_delete-tel szedtunk le valamit. Es ha nem igy
tortenik, annak mi a kovetkezmenye?

Mas.Telepitve volt mar nehany port es reinstall-t vegeztem ketton
(ghostscript, dgs). Mindketto elkezdett uj, meg nem talalt cuccokat
(fuggoseg) telepiteni. Nem emlekszem, de valoszinunek tartom, hogy anno nem
direkt tettem fel oket, hanem ok is fuggoseg reven kerultek fel. Akkor nem
kellett volna, hogy ezek az egyeb cuccok is felkeruljenek?
Raadasul egy csomo baromsag is akart veluk jonni (acrobatviewer1x, 3x, 4x
mindez linuxos...), mikozben pl. Reader4 mar van a gepemen, szoval ez egy
kicsit mellbe vagott.

A felrakas modja anno az volt, hogy a 4.1-es portfat hasznaltam es a webrol
szedtem le a csomagokat. Most reinstallkor az akkor a gepemre letoltodott
portokat hasznaltam.

A cvsup-ot updateltem, mast mar nem kell tennem, igy mehet a portfa
frissitese, ugye?
Ha a portfat frissitettem es ezek utan csinalok deinstallt, akkor az gyanus,
hogy nem minden esetben lesz korrekt.  Vagy tevedek?

Koszi
Zsolt