[FreeBSD] LPT: -s scanner

Suveg Gabor gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Jan. 9., K, 21:23:03 CET

Petrikovics Balazs irta 2001, Jan 09-n 08:15PM (GMT+0100)-kor
 "Re: [FreeBSD] LPT: -s scanner" temaban:

> Ezt az allatkat SANE-vel probaltam eletre kelteni (linux alatt), de nem
> sok sikerrel.. a mustek driver nem foglalkozott az lpt-s cuccokkal :(
sajnos nem sok eselyt latok a dologra, hogy bsd vagy linux alatt mukodjon.
egy scsi szabvanyosabb scannerrel tobbet ernel (umax, hp ilyenek)

az ismertebb usbsekkel ismet. sajnos a paralel megmaradt a w*nak.

--
Udvozlettel /  Best Regards / MfG:
Suveg Gabor
gsuveg at gmobil2000.hu