FreeBSD 4.2 kérdések

zoltan.sebestyen at netvisor.hu zoltan.sebestyen at netvisor.hu
2001. Jan. 8., H, 15:14:43 CET

Hali,

 Végre sikerült felhúznom egy FreeBSD-t a céges laptopra, ami nagy szó, mert
anno a 3.4-es installkor meghalt. Viszont támadt egy rakás kérdésem:
Egyelore egy 4.1.1-es van a gépen, de szeretném frissíteni, mert ha jól
tudom (a BSD-s KDE maintainer mondott nekem ilyeneket) valami nagyob b
váltás volt a 4.1.1 és a 4.2 között. Szóval azt szeretném tudni, hogy hogyan
lehet/érdemes frissíteni egy BSD-t, ha feltesszük, hogy van hozzá stabil,
nagy szélességu net elérésem? Ezt értem az egész disztribúcióra, de foleg a
kernelre. A ports/packages is érdekel, hogy hogyan lehet követni az új
verziókat, mert pl.: ha a libpng, vagy valami hasonló cserélodik a
distro-ban, akkor egy sor alkalmazás dolhet tole.
Frissítés alatt olyan dologra gondolok, hogy - ha jól tudom - egyesek
naponta töltik le a BSD változásait (mondjuk a 4.x-STABLE..) és fordítják
újra..

Elore is köszi

Memph