[FreeBSD] bongeszo

Kuti Zsolt Kuti at cetelem.hu
2001. Jan. 8., H, 12:46:15 CET

> ----------
> Feladó: 	Adam Szilveszter[SMTP:sziszi at bsd.hu]
>
> HotJava? Brrrr... Annyi memoriat zabalt, mint ket Mozilla se, es
> *erezhetoen* lelassitotta a gepet... es instabilla tette. Nooooo. Ugyanaz,
> mint IE Win95-on: lehet, hogy mindent tud, amit kellhet, de nekem ne
> boritson ossze maga korul mindent. Akkor inkabb w3m.

Nem, nem hotjava.
Pl. jazilla (javas mozilla, a fejlesztes gyanusan all), IceBrowser,
WebWindow, Escape, Netclue (penzesek sajna), meg talaltam most gyorsan sok
masikat is.
Egyiket sem ismerem kozelebbrol. De, hogy mondjak valami konkretat is:

(http://www.icesoft.no/icebrowser5/IB5frdl.html) Product Specifics

  The trial copy you are about to download is ICE Browser 5.05 FCS (built on
November 31, 2000). This  evaluation copy includes the complete ICE Browser,
with support for XML 1.0, HTML 4.0, HTML 3.2,  JavaScript, MathML, PDF, JMF
Pilot, and custom 3D rendering.

  ICE Browser 5 improves handling of the real-world problem of "bad
websites" caused by incorrrect or  poorly implemented HTML, XML, and
JavaScript. Furthermore, a number of performance related  enhancements, such
as much faster JavaScript usage, optimized repainting, improved support for
CSS2,  including dynamic outlines and anonymous tables, better performance
and better error handling make
  this the most performant Java browser. Please be sure to try the new demos
included in the package.

  Mindez 2.5MB es sok mani.

> Linux alatt? Haat... Biztos nem rossz. Bar ott a NS is sokkal instabilabb
> volt, mint FreeBSD/emu alatt. De FreeBSD alatt meg nem probaltam ki, mert
Jo, jo. Persze linux emu, azt meg sem kerdezem, hogy nativ...
> ruhellem a nem ingyenes sw-t. (ha nem muszaj). Helyette Mozillat
Nem teljesen ertek egyet, mondjuk ugy altalaban ;)
> tesztelek:-) hamarosan kesz lesz.
Akkor megirod ide is ugye?

> az
> mondjuk
>
> A Linuxos jvm-et biztos. a mienket? Hat... attol fugg, hogy melyik
> verziot.
Termeszetesen az 1.2.2 nativrol volt szo.

> Szerintem nem kell hozza 4-es X, nyugodtan probald ki ha akarod. En nem
> szeretem a KDE-t ezert hanyagolom (Maganvelemeny: a KDE csinalt
> eroforrasigeny szempontjabol a Linuxbol Windows98-at) A 4-es X sucks.
> Sucks. Sucks. Ezt addig ismetelgetem amig lefagy a videokartyammal.
:(

> Tudom, hogy nem voltam tul konstruktiv, de most erre futotta:-) (egyebkent
> is, noha a Java egy jo otlet volt, de sajnos a biztonsagi problemak miatt
Most is az ;)
> sajnos eppenugy nincs jovoje a weben, mint az ActiveX-nek... jozan ember
> nem
> hagyja
> se a Javat se a JavaScriptet/barmilyen scriptet bekapcsolva a bongeszes
Idegesito lehet igy bongeszni... bar valamit valamiert.

Az, hogy valamit rosszul implementalanak, pl. egy jvm-et egy bongeszoben, az
meg nem jelenti azt, hogy a koncepcio rossz es nincs jovoje. Ha vegre eljon
az az ido, amikor a bongeszok az aktualis kulso jvm-et hasznalhatjak,
remelhetoleg eleg energia szabadul fel arra, hogy a security managereket jol
megirjak. Van konkret peldad egy ilyen implementacios hibara? Anno hallottam
egyrol, csak halvanyan emlekszem ra. A webstart egyebkent komolyabb
appletekhez most is jol hasznalhato, nem csak a biztonsag miatt. Megintcsak
nem tudom mi van vele FreeBSD alatt. Hallottam valakitol, hogy hasznalja, de
nem neztem utana, hogy linemu vagy nativ. Az elobbi a valoszinubb.

Koszi mindenkinek a reagalast!
Zsolt