[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 6., Szo, 19:14:23 CET

Hello,

( > manoe at ond.vein.hu)

> Nem vagyok hozzaerto, de annyit tudok, hogyha az ember rendesen vagja a
> C++-t, akkor joval konnyebb a programozas. Tovabba tudom, hogy C-ben
> joval tobb munka megirni, de miert nem lehetett mondjuk abban?
>
> Kisebb lenne, gyorsabb... De nem jartatom a szamat, mivel az ne
> beszeljen, aki nem ert hozza.

Én sem értek hozzá, de vannak bizonyos dolgok pl. amiket nagyon nehéz
lenne megírni pl. ASM-ben, ezt jól tudjuk.  Itt is ugyanez a helyzet.
Egy ilyen méretű program esetén C-vel a karbantartás / egybentartás /
belső interfészek kezelése olyan gázos lenne, hogy nagyon.  Nyilván ki
lehet találni C-ben is hozzá egy rendszert, de mire az elkészülne /
stabillá válna ...

--