[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

manoe at ond.vein.hu manoe at ond.vein.hu
2001. Jan. 6., Szo, 19:12:42 CET

Hello!

On Thu, Jan 04, 2001 at 09:16:39PM +0100, Miklos Niedermayer wrote:
> Hmm, kíváncsi volnék, te miben írnál egy ilyen méretû és ilyen jellegû
> alkalmazást.
Nem vagyok hozzaerto, de annyit tudok, hogyha az ember rendesen vagja a
C++-t, akkor joval konnyebb a programozas. Tovabba tudom, hogy C-ben
joval tobb munka megirni, de miert nem lehetett mondjuk abban?

Kisebb lenne, gyorsabb... De nem jartatom a szamat, mivel az ne
beszeljen, aki nem ert hozza.

Bye.
--
-Uveges Balint