[FreeBSD] SMSsend -> FreeBSD port

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 6., Szo, 12:48:21 CET

Hello!

( > Adam Szilveszter)

> Ezennel szeretnem megragadni a lehetoseget (meg a holnap reggeltol esedekes
> Nagy Magyar Net-Szu-Net elott:-) hogy itt, a nyilvanossag elott gratulaljak
> Niedermeyer Miklos (alias mico) kolleganak, abbol az alkalombol, hogy az
> altala krealt SMSsend nevu utility bekerult a FreeBSD Ports kollekcioba!

Nem én kreáltam, egy Ze Killer nevű ürge, a Zahi mutatta asszem az alapító
közgyűlésen, hogy van ilyen is, na mondom, ki csinálja meg FreeBSD-re,
azóta sem csinálta meg senki, úgyhogy...  kénytelen voltam.
A MySQL++ portomat sokkal többre tartom, igaz, hogy semmi pláne nincs
benne, de akkor több hónapja nem tudta senki működésre bírni FreeBSD
alatt a MySQL++-t, nekem is ráment szerintem >150 CPU órám.  Az új
változatokhoz persze contactoltam Sinisával, és elvileg megpróbált
FreeBSD-barátabb lenni, csak sajnos azokkal már nem tudtam a portot
updatelni, mert más okok miatt azóta nem fordult le.  Na most majd
talán...

> Na, most mar csak az kell, hogy minel tobben kovessuk a jo peldat...

Valóban, a portolás egyszerű, ugyanakkor nagyon hasznos móka.
Pl megcsinálhatnátok az smssend-hez az ingyensms.hu és 777sms.hu
modulokat.
(man smssend.scripting)

--