[FreeBSD] x es az ekezet

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 4., Cs, 21:38:22 CET

On Thu, Jan 04, 2001 at 03:57:02AM +0100, airscape at bsd.hu wrote:
> Hali!
>
> A francnak sem megy beloni az ekezetet X ala, olyat szeretnek ami alapban
> us, ctrlshiftre pedig magyarra valt, ezt debian alatt tok konnyen
> megtudtam tenni, de itt nagyon nem megy.
> Vagy legalabb valami linket, csak jo lenne az ekezet, konzolon van, itt
> rendben megy, csak X ala kene,

Sajnos nem tudunk sokat arrol, hogy melyik verzioju X-et hasznalod vegulis,
de ha bemasolod a Keyboard szekciot a  konfig filedbol, valoszinuleg tudunk
segiteni... (ja es ha megmondod, milyen billentyuzetet hasznalsz.)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *