[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Uveges Balint manoe at ond.vein.hu
2001. Jan. 3., Sze, 20:19:52 CET

Hali!

On Wed, Jan 03, 2001 at 06:57:04PM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> Jo akkor pontositok:-) Van de nem mukodik. Igy jobb? Pl Quake konzolos
> verzioja tutira nem megy vele. De sikersztorit mas programnal se hallottam
> meg. (Vagy esetleg te mar probaltad?) Jo lenne pedig.
Anno amikor hasznaltam a Heroes nevu jatekot (amolyan nibbles, csak szep
grafikus, es latvanyos), akkor ment. Most a Quake-el eppen benazok, de
mintha a chipset miatt nem akarna vinni.

> Az adware nem ingyenes, csak reszben. Nekem senki ne pumplaja tele az
> agyamat reklammal ha en nem akarom. (kulonben is, pl ezt hogy fogjak vajon
> konzolon megcsinalni?) Privat meggyozodesem, hogy az Internet
> ahogy ma ismerjuk, az eluzletiesedes es az egyre szigorubb es a terulet
> sajatossagaira erzeketlen jogi szabalyozas miatt fog megszunni. Hogy mi
> lesz helyette, azt lehet, hogy nem szeretnem megtudni:-(
Ha jol megfigyeled mindennel ez tortenik, ami valahogy beindul. Senkinek
sem az volt a celja az ARPANET megalkotasanal, hogy aztan xyz cegek itt
kossenek uzletet, aztan szep lassan megszabjak masoknak, hogy mit
tegyenek. Pl. azt hiszem Kinaban volt ilyesmi korlatozgatas.

> Marad a w3m meg a mozilla. Mondjuk a galeont meg nem probaltam... de annak
> is kell egy mozilla gyakorlatilag:-)
Hat az w3m az tenyleg jo, de a mozilla-rol megvan a velemenyem. Kb 40
megat felvag a memoriaba, lassu, stb. Igazabol en mindezt elfogadnam,
csak valaki magyarazza el, miert ekkora, es miert C++-ban kell megirni?

Bye.
--
/----- Uveges Balint ----- manoe at ond.vein.hu || manoe at bsd.hu -----\