[FreeBSD] Re: gimp-gond megoldodott

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 3., Sze, 16:12:25 CET

Hello,

( > Adam Szilveszter)

> Sok szerencset! Cameronnak ugyis szuksege lenne segitsegre. Eleg nehez
> lehet egyedul az egesz hangkartya frontot tartani.

Majd elkezdek nézelődni, hátha hozzá tudok valamit szólni.  A kártyát
magát -szerencsére- egyszerűnek tűnik programozni - bár emlékszem még
nem is olyan régen, DOS-os, Gravis UltraSound-időkben, egy utcában három
ember fújta kívülről a GUS módját (jó, ez túlzás), a GUS sem egy nehéz
kártya.

> Nalam az SB 64 AWE ISA PnP meg mindig jol mukodik:-) es remelem meg fog is
> sokaig. (ezert legacy-free PC-k szoba se jonnek, ha valaki ajandekot akar
> nekem venni:-)))

Sajnos nem tudom elviselni a hangjukat azoknak a szerkentyűknek, pedig
sokkal könnyebb lenne az életem...

> gaz cucc, de sokan azt hiszik, hogy tenyleg lehet vele szoveget
> szerkeszteni. (es tagadhatatlan, hogy megfelelo vegzettseggel es
> gyakorlattal mar majdnem olyan szepek lesznek a filek, mint LaTeX-el
> alapbol:-)

Nem tudom.  Én a fontok között is hatalmas különbséget látok, ha mondjuk
Times-szal írok valamit (bár nem kedvelem azt a fontot) MS Worddel és
LaTeX-el.  Ez talán csak font kérdése, fontot installálni pedig lehet.
Ami számomra érdekes, hogy LaTeX+ghostscript párosítással sokkal szebb
nyomatokat készítek a HP 640C-vel 300dpi módban, mint Windows-al a saját
driverével (akár 600dpi-n).  (a nyomatminőség szempontjából.  A többi
szempont ismert)  Még az a baj, hogy nem vagyok ura a LaTeX-nek, de amit
kell, azt ált. meg tudom csinálni.  Tudtok valami jó anyagot hozzá
esetleg, amiből tanulgatni lehet?

> Mint a Netscape 6. Vegyes eredmenyek. Windowson tenyleg katasztrofalis
> volt, meg kell mondjam, nagy csalodas. De van amikor megy. Most vegulis
> sikerult mukodesre birnom az aktualis snapshotot is, mar csak a PSM nem
> megy rajta de az sose ment, szoval ismet vissza kerultunk az elvonalba:-)
> (persze szokas szerint C++ support sucks.)

Hmm...

Egy úriember beküldte -STABLE-höz a javítást, de vannak bizonyos problémák
vele (PR 21983).  Viszont GCC-hez is csinált egy javítást
(http://iclub.nsu.ru/~fjoe/libgcc-patch), ami megoldja a gondokat a
threaded C++ alkalmazásokkal, és nem rúgja fel az előb említett
javítást sem.  Már csak arra vár, hogy valaki egy kicsit nézzen rá a
patcheire...

--