softupdates vs. cvsup

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 2., K, 19:39:51 CET

Hali!

Hat nem ertem, delutan mivel jobb dolgom nem volt, es az iskolaban is csak
logtunk, leszedettem a rendszergazdival az egesz src-all-t, felirattam
ujrairhatora es most itt nezegetem, valami nem stimmel.

A kernelnek ugye kell a softupdates, az meg nincs a
/usr/src/contrib/softupdates-ben, leven, hogy nem is letezik a konyvtar,
de a kernelbol meg oda van linkelve ket file.
Szanom-banom bunomet, de letoroltem az egesz /usr/src-t, most, hogy van
"uj" belole, lehet, hogy ilyenkor a masok altal kitalalt jo dolgokat olom
meg, de a cvsup+src-all-al nem kellett volna lejojjon egy uj softupdates?

Koszi

Yanesz