[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 2., K, 19:56:48 CET

Szia!

On Tue, Jan 02, 2001 at 07:25:58PM +0100, airscape at bsd.hu wrote:

> Ne, most ez komoly? Nemtudom mennyire authentikus forrás a top, de nekem
> egészen mást mutat.
> Bár miért ne lenne igaz, de ez ugye változni fog az 5.0-ban?

Minek kene valtozni? Ezt nem ertem...

> Nocsak, ezt ki kell próbálni.

Szerintem a konzolos verzio abbol se fog semmilyen scriptet tamogatni.
Hogyan csinalna? (FreeBSD-n meg svgalib sincs...) es kulonben is. Fizetos
software sucks.:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *