memoria - regi gimp-gond

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 2., K, 19:25:58 CET

Hali!

> Elméletileg igen, de a napokban cseréltem egy Linuxos fileszervert (Samba
> és NFS) FreeBSD-re, 32 megánál több memóriával nem tud mit csinálni.
> Kb. 40 klienst szolgál ki.

Ne, most ez komoly? Nemtudom mennyire authentikus forrás a top, de nekem
egészen mást mutat.
Bár miért ne lenne igaz, de ez ugye változni fog az 5.0-ban?

> A windows is felrakja a notepadet, az Outlook Expresst és még egy rakat
> dolgot...

Igaz, de ott is le szoktam torolni :)

> Opera.  Nemrég lett meg a linux-opera port.  Még nem néztem meg, de
> elvileg az Operához jön a konzolos változat is.

Nocsak, ezt ki kell próbálni.

> Hohó!  Tehát nem hallottál még az smssend-ről.  Csak neked, felrakom a

Köszi, nem hallottam még róla, de nem létezik ilyesmi a bsd.hu/img-ben,
legalábbis a wget eléggé csúnyákat írt ki.

Yanesz