[FreeBSD] Re: gimp-gond megoldodott

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 2., K, 16:53:28 CET

Hello!

( > airscape at bsd.hu)

> Bepakoltam a memoriabol, mar a linuxnal megtanultam, hogy minnel tobb
> annal jobb :)

Elméletileg igen, de a napokban cseréltem egy Linuxos fileszervert (Samba
és NFS) FreeBSD-re, 32 megánál több memóriával nem tud mit csinálni.
Kb. 40 klienst szolgál ki.

Jut eszembe, hogy tudok olyat valami iso9660-kreáló progival, hogy Joliet
extension, de ne szálljon el hibával, ha mondjuk a /home/-ot archiválom,
és az egyik user home-jában van .cshrc, meg egy másikéban is.  Tehát nem
szereti az azonos nevű fájlokat sem a mkisofs, sem az mkhybrid (így első
ránézésre).  Van benne logika, de a Windowsos CD-író szoftverek ezt vhogy
áthidalják!

> De de varj, make buildworld eseten az osszes source-ot leforditja, ami
> nekem baj, mert minek forditsak le egy tex-et amikor nekem nem kell?

Ööö.  Milyen texet is?

> Foleg minek rakjam fel? Van helyem ra, de minek ha nem hasznalom?

A windows is felrakja a notepadet, az Outlook Expresst és még egy rakat
dolgot...

> Ne csinald mar, egyik konzolos bongeszo sem tud jscriptet! Vagy
> igen?

Opera.  Nemrég lett meg a linux-opera port.  Még nem néztem meg, de
elvileg az Operához jön a konzolos változat is.

> Minap a links, w3m, lynx-el probaltam sms-t kuldeni az egyik nem
> reklamozom oldalrol, de nem ment, pedig meg a cookie-t is megetettem
> vele!?

Hohó!  Tehát nem hallottál még az smssend-ről.  Csak neked, felrakom a
www.bsd.hu/img/smssend-2.2.tgz helyre. ;)
(Ma délelőtt végre be is küldtem a portot, talán még ma commitelik, de
lehet, hogy nem.  Azután még pár nap, de inkább >7, mire package
formájában is elérhető lesz, úgyhogy így gyorsabb.)
--