[FreeBSD] Re: gimp-gond megoldodott

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 1., H, 21:50:39 CET

Hali!

> ra, hogy lett volna olyan RELEASE amiben ne lett volna. Na most az lehet,
> hogy amikor te telepitetted, akkor meg a 2-es volt es azota mondjuk nem

Nem, az elso a 4.0-RELEASE CD1, az fsn.hu-rol leszedve.

> Hmmm 128 mega es akkor kis gep... no comment nekem csak nem regota van
> annyi:-) mondjuk azzal procival tenyleg eltartana egy kb 10 ora hosszat

Bepakoltam a memoriabol, mar a linuxnal megtanultam, hogy minnel tobb
annal jobb :)

> is! :-) (a kis dolgok orome... en is kozben siman elmegyek eloadasra,
> boltba, megebedelek es mar kesz is a make buildworld:-) a kernel meg meg

De de varj, make buildworld eseten az osszes source-ot leforditja, ami
nekem baj, mert minek forditsak le egy tex-et amikor nekem nem kell? Foleg
minek rakjam fel? Van helyem ra, de minek ha nem hasznalom?
Ez a gondom a cvsup fele upgraddel is, hogy most nekem leszed az src-all
mindent es aztan make.... lefordit mindent, talan kibirom es felrakja az
osszeset, aminek nincs ertelme, erosits meg azert legyszives, hogy lehet
egyenkent is? :) Tehat letoltom mondjuk az src-bin es azt fordit le es rak
fel? Tudom ez amolyan favago megoldas de azert akarmekkora is a vinyo, a
hely kell masnak.

> egy ora alatt mar le is fordul:-) Netscape helyett meg w3m rulez, halal a
> Javascriptre!:-) (de azert ma este megint megprobalom a Mozillat.) tenyleg

Ne csinald mar, egyik konzolos bongeszo sem tud jscriptet! Vagy
igen? Minap a links, w3m, lynx-el probaltam sms-t kuldeni az egyik nem
reklamozom oldalrol, de nem ment, pedig meg a cookie-t is megetettem
vele!?

> en egesz sokaig nem is tudtam, milyen pl a bsd.hu hatterszine, annyira
> hozzaszoktam a w3m-hez...

Feher! Nem? :)

> Lassan jarj es dolgoztasd a gepet:-) egyebkent a forras asszem 300 mega,
> persze /usr/obj nelkul.

Igen? Legyszives magyarazd el akkor, hogy kell "kis adagokban" egy nagyobb
lelkeletu dolgok source-bol leforditani?

Es kernelnel szamit az ha beirom az -mpentium opciot? Nem ertek am hozza
:)

> Nos, en talan (a jovo erdekeben is) megprobalnam az upgrade kitet... de
> mint mondtam nem tuti megoldas

Van source CD-d? :)

Koszi!

Yanesz