[FreeBSD] X - csak lib/devel

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2001. Jan. 1., H, 20:44:55 CET

Szia,

On Mon, 1 Jan 2001, Adam Szilveszter wrote:
> Frissitsd a ports kollekciot, most mar van benne olyan, amit keresel (csak
> libek)
Hura! Mert hat egy kis hdd-ju, monitor/eger/billentyuzet nelkuli gepre kar
teljes X-et telepiteni...

> mert az a branch hivatalosan mar dobva van... ugyhogy ha csak lehet, a
> rendszert is probald frissiteni 4.2-re... a teljesitmenye is jobb lesz
A kovetkezo 5 eves tervben szerepel, de 1500km-rol inkabb nem altam neki
az elavult, de ettol fuggetlenul az egyetem legmegbizhatobb szerverenek
tartott gep frissitesenek :-)

> Sok szerencset!
Koszi szepen, bye,
Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
pczanik at fang.fa.gau.hu		http://peter.czanik.hu/