[FreeBSD] X - csak lib/devel

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 1., H, 20:29:20 CET

On Mon, Jan 01, 2001 at 08:03:11PM +0100, Peter Czanik wrote:
> Hello,
> SuSE-ban van egy nagyon kellemes lehetoseg: ha grafika nelkuli gepen
> szeretnek X-es progikat forditani/futtatni, akkor eleg csak a library-kat
> es az xdev csomagot feltenni, a teljes X-et nem. Amikor legutobb ilyesmit
> forditani szerettem volna, akkor meg teljes X-et akart
> forditani/telepiteni nekem a BSD. Valtozott ez a 4.X-ben? Itt meg csak
> 3-stable fut...
> Jelen esetben FreeBSD-s pvmpov clusteren gondolkodok, mert bar SuSE-val
> ket extra rpm telepitese utan mar vigan futna is, de a BSD-nek picit jobb
> [...]

Szia!

Frissitsd a ports kollekciot, most mar van benne olyan, amit keresel (csak
libek) de persze *semmi* garancia nincs ra, hogy azok mukodnek is 3.x-en,
mert az a branch hivatalosan mar dobva van... ugyhogy ha csak lehet, a
rendszert is probald frissiteni 4.2-re... a teljesitmenye is jobb lesz
akkor.

Sok szerencset!

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *