X - csak lib/devel

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2001. Jan. 1., H, 20:03:11 CET

Hello,
SuSE-ban van egy nagyon kellemes lehetoseg: ha grafika nelkuli gepen
szeretnek X-es progikat forditani/futtatni, akkor eleg csak a library-kat
es az xdev csomagot feltenni, a teljes X-et nem. Amikor legutobb ilyesmit
forditani szerettem volna, akkor meg teljes X-et akart
forditani/telepiteni nekem a BSD. Valtozott ez a 4.X-ben? Itt meg csak
3-stable fut...
Jelen esetben FreeBSD-s pvmpov clusteren gondolkodok, mert bar SuSE-val
ket extra rpm telepitese utan mar vigan futna is, de a BSD-nek picit jobb
a teljesitmenye altalaban, ami itt azert szamithat... De persze az X
az fuggosege... Bye,
Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
pczanik at fang.fa.gau.hu		http://peter.czanik.hu/