netbsd install

Nagy Tamas tamas at tamas.satimex.tvnet.hu
2001. Jan. 1., H, 17:04:23 CET

Sziasztok!

Egy kis gondom akadt netbsd installal. A gep i386, van benne ket pci-os
ne2k halokartya, realtek 8029 chipset. Ezen a gepen volt mar linux,
freebsd, openbsd, szoval nem hiszem, hogy hardware gond lenne.

Az install floppy szepen bebootol, inditok egy shellt, es felhuzom a ket
halokartyat. Ha ip-ket pingelek, gond nelkul mukodik, ip szerint
ftp-zek, az is. Ilyekor ugye meg nincs /etc/resolv.conf. Ha letrehozom,
akkor megall az elet, ujra probalok pingelni valamit ip szerint, pl igy:
ping -c 5 ipcim. Ekkor a ping csak all ugy 1-2 percig, majd elkuldi az 5
pinget, es a valaszokat is megkapja. Ujboli pingelesnel ujra kezdodik az
1-2 perces szunet. DNS egyaltalan nem mukodik, vartam ugy 5 percet, de
meg akkor is csak alldogalt. Ha ezutan letorlom az /etc/resolv.conf-ot,
akkor minden megjavul, a pingre azonnal jonnek a valaszok. Ha ujra
letrehozom, megint jon az 1-2 perces szunet.

Ez egy NetBSD-1.5, de probaltam 1.4.3-al is, ugyanezt produkalja.
Kiprobaltam valami regebbit is (1.3.2 volt, ha minden igaz), azzal
viszont minden mukodik szepen. resolv.conf nelkul tudok ip-ket pingelni,
ha letrehozom, akkor sincs szunet, es a dns is mukodik, ahogy kell
neki.

Ilyen hibat en meg nem lattam, remelem ti mar igen, es meg tudjatok
mondani, hogy mi lehet ez. :) Vagy valami otletet, hogy mivel lehetne
figyelni, hogy hol akaad el a dolog. mitol van az a szunet, es miert nem
mukodik a dns.

Egyebkent a kartyakat ne2 es ne3-kent latja a netbsd.

--
Tamas  <tamas at tamas.satimex.tvnet.hu>
GnuPG public key: http://www.tvnet.hu/~ntamas/gpgkey