Bemutatkozas

Vastagh Norbert vasti at freemail.hu
2001. Feb. 28., Sze, 10:24:04 CET

Sziasztok!
Vastagh Norbert vagyok. Most iratkoztam fel a lev.listara, ezert
engedjetek meg nekem egy rovid bemutatkozast.
Szoval, kb. 5 eve linuxozok, tobb (egyszeru: web, ftp, proyx, packet
filter, file) szervert is installaltam mar, amik szerencsere meg
mindig mukodnek a hasznaloik nagy oromere ;-)
Mar regota foglalkoztat a gondolat, hogy a BSD-re is idot kellene
forditanom. Most elszantam magam, kertem egy CD-t az egyik bsd.hu-n
talalhato embertol, talan a heten kuldi, elkezdtem a doksik
olvasgatasat, (...), es feliratkoztam ide.
Szoval, biztosan sok kerdessel foglak benneteket zaklatni, ugyhogy
elore is a megerteseteket es a turelmeteket kerem ;-)

Udvozlettel:

--
Vastagh Norbert
Compatibil 2000 Kft.