mysql

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Feb. 25., V, 01:17:03 CET

Hali!

Ezzel szorakozok egesz este, tudom nem feltetlen bsd de remelem azert
tudtok segiteni.

Leforditom a --with-charset=hungarian-al, meg a --with-extra-charsets=all
-al, erre nem enged meg mindig ekezetet belevinni (billentyuzetrol, csak
csipog), ami a kisebbik gond, a gond ott van, hogy az eddig jolmukodo
megirt php dolgok meg csesznek menni mert valami 21 vagy 12-es hibaval
elszall, hogy a charset-el baja van, mar nem emlekszem ra, hogy mi
pontosan.
Ports-bol ment, nem nyultam bele csak a charset-et allitottam, aztan az
rc.d-bol inditottam.

Most leforditottam siman, hungarian nelkul, minden megy szepen.

Tudom, hogy en nezek el valamit, de hol?

koszi
Yaje