[FreeBSD] Fatal trap 12: page fault while in kernel mode

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 20., K, 21:19:49 CET

On Tue, Feb 20, 2001 at 08:41:10PM +0100, Feczak Szabolcs wrote:
> ok, megneztem/tuk az scsi beallitasokat a terminacio jo volt allitolag ..
> probakeppen kikapcsoltuk a parity check-et, a halozati kabelek visszadugasa utan
> ilyet sikerult produkalni:
<...>
> current process		= 216 (oops)

Mi van? Ilyen processz nincs is FreeBSD-n... ez nem Linux, meg nem is
Britney Spears, csak ezen a ket helyen van oops... meg I did it again...:-)

Na mind1, en azt javasolnam, hogy

1) Tudjatok meg, hogy tutira nem rossz-e a kartya vagy a rola logo hw-k.
Nem irtad, hogy ezeket kicsereltetek volna.

2) Mellekelj mar egy dmesg-et, lehetoleg a 'boot -v'-bol

3) Nezzetek mar meg, hogy esetleg egy kesobbi 4.2-vel (-STABLE) megy-e,
mert volt ezen a teren fejlodes. (es azota mar 3 honap eltelt, hogy a 4.2
megjelent)

4) Nezzetek meg, hogy UP kernelen is fennall-e a problema. (latom SMP-ztek)

5) Ha van kedvetek jatszani a gdb-vel, akkor fordits egy debug kernelt es
aztan kerj egy crash-dumpot es ess neki a gdb-vel, aztan legalabb egy bt-t
lehet, hogy jo lenne idekuldeni a listara...

Sajnos SCSI ugyben nem vagyok szakerto, mivel nem az en penztarcam, de ezek
a lepesek hasznosak lehetnek annak megallapitasaban, hogy pontosabban hol
es mi rossz es hogy nem javult-e meg esetleg azota:-)

A dologban jo segitsegetekre lehet a FreeBSD Handbook, abban le van irva,
hogy mi hogyan.

http://www.freebsd.org/handbook/kerneldebug.html

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *