SCB Memory Parity Error at seqaddr = 0x1

Feczak Szabolcs feczo at koli.kando.hu
2001. Feb. 20., K, 17:31:05 CET

Sziasztok

oriasi gondom van, csinaltam a hetvegen egy BSD configot, tok
frankon megy, mar amikor megy ...
merthogy kb 10-20 orankent lefagy .... csontra, semmi nem megy csak reset
reset utan pedig :

... SCB Memory Parity Error at seqaddr = 0x1
sok sok szam, es ezek valtjak egymast kb 5-6x a kepernyon, de olyan
sebessegben, hogy felulirjak egymast ugy vibral alig birom ezt az egy sort is
kibogozni ...

A (fonix) Bios setupja sajnos ennek az Intel csodanak (Dakota LX440) nem tartalmaz
a memoria ECC-jere vonatkozo allitasi lehetoseget. Bar a dokumentacio szerint ez csak
akkor van felajanlva, aha ecc ram van benne, ezek szerint ezek nem azok.

A memoriat mar kicsereltem 2 masikra 1x egy masik 100Mhz-esre, most egy
133Mhz-esre (Memory Card Technology , Made In Denmark),
es bankot is valtottam, minden ilyen esetnel.
Tovabbra sem tudom, hogy hw hibarol van-es szo, vagy bug, esetleg en vagyok a nagyon lamer.

A gep NAT-ot es transzparens proxyt jatszik (oops), kb 200 kliens szamara

Minden otlet jo lenne es persze hamar ... :)

Elore is koszi

- F - 3 - C - Z - 0 -

----- End forwarded message -----

- F - 3 - C - Z - 0 -