dns spoofing

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Feb. 20., K, 10:29:06 CET

Sziasztok!

Egy FreeBSD 3.4-es geppel a kovetkezo tortent:
Az egyik technikus belepesekor az ssh
azt mondta, hogy lehet, hogy dns spoofing attack tortent a gep ellen.
Nekem ilyet nem mondott.
Az elmult napokban tobbszort leallt a rajta a named, es amikor
allt, belepeskor (ssh) az xauth parancs adott furcsa uzenetet:
/usr/X11R6/bin/xauth: (stdin):1:  bad display name "gepnev.hu:11.0" in "add"
command
Amikor a named-et parancssorbol elinditottam, az xauth uzenete megszunt.
A logokban egyelore semmit sem talaltam. Itt tulajdonkeppen 2 dologrol
van szo, amik esetleg osszefuggesben vannak.
Hallottatok mar ilyenrol?

SzeFe