[off] Egy kis erdekesseg - mire jo a FreeBSD

Miklos.Magyari at eth.ericsson.se Miklos.Magyari at eth.ericsson.se
2001. Feb. 16., P, 11:59:51 CET

hello mindenki,

<megj.>
nem regen olvasom a listat, de sokkal kellemesebbnek talalom, mint a
Linuxos forumokat. Ugy latom
(persze ha gondoljatok, letagadhatjatok :)) , hogy a *BSD kozosseg
sokkal korrektebb, kulturaltabb,
a kezdo, vagy nemileg offtopic kerdeseket feltevoknek is van eselyuk
erdemi, nem letorkollo valaszra.
</megj.>

Na de nem is ezt akartam, csak gondoltam megosztok veletek egy szerintem
erdekes infot (na jo, van egy
kis marketingszaga is...):
Az Ericsson ket gigabit router csaladjaval foglalkozgattam egy kicsit es
nemileg meglepve tudtam meg, hogy
mindketton modositott FreeBSD fut. Nyilvanvaloan ra kellett fejleszteni,
mivel a speci interfeszek
kezeleset meg kellett oldani, de azert megis...

A cucc egyebkent lenyugozo, nagy amerikai es europai backbone
halozatokon hasznlajak (nalunk egyelore
ugy tunik, hogy meg nincs igeny 160Mill. packet/sec sebessegre es
10Gbit/sec-es interfeszekre).

legjobbakat,
Miki