[FreeBSD] CD-re iras

Aries aries at bsd.hu
2001. Feb. 15., Cs, 14:16:11 CET

On Tue, Feb 13, 2001 at 12:43:25PM +0100, Gabor Zahemszky wrote:

> Hehe!
>
> Szerintem aki UNIX rendszereket hasznal, annak kell legyen terminalablaka.
> Mondjuk ha nem xterm/stb, hanem konzol, az az igazi :-)  De ha van terminal,
> akkor azon magyar billentyuzettel dolgozni katasztrofea, legalabbis
> szerintem a ``cd'' parancsot azert ki szokjak adni az emberk, es az hogy
> ehhez meg a Shift is kelljen ... (az olyasmikrol nem beszelve, hogy $ \ | es

Kb az van, hogy ha neha kell magyar ekezet, akkor lenyomom pl. az altgr-t
meg mondjuk a ;-t es megjelenik egy é. Kenyelmes, es hasznalhato dolog.

> meghajtot, ketto ezek kozul /usr/share/syscons/keymaps/hu.iso02.101keys.kbd
> es 102keys neven ott van eleg regota minden FBSD verzioban.  Szoval mi van?
> Amugy nem ugyanez hangzott el kb ket hete ugyanezen a levlistan?  Es en

Nem, nem ez. Max. annyiban kulonbozott, hogy buli dolog lenne, ha vegre,
2x ev utan (ugye ennyi idore tekint vissza a BSD?) vegre mukodne a baloldali
alt. Nem hiszem, hogy ez olyan feature lenne, amelynek igenye
nem merult volna fel jonehanyunkban...
bye,
--
    _    _