[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Feb. 15., Cs, 08:52:44 CET

Megszuletett a nagy mu, ujratelepitettem egy szuz 3G -s hdd -re.
Semmit sem hoztam at az eredeti config -bol, igy mar megjelenik
a kalapos u (ucircumflex), valamint a hullamos o (otilde).
Termeszetesen GNOME alatt. (gnome+sawfish)

Erdekes viszont, hogyha a gnome alol inditok egy KDE alkalmazast (csak
uyg, probakeppen, pl.: kedit), akkor mar megint nem jelenik meg EGYIK
ekezetes betu sem.

Kerdes1: hova is kell ilyenkor bombat dobni?
Kerdes2: pontosan hogyan is kellene egy ilyet elesiteni az eles
		rendszeren, de ugy hogy "fajdalommentes" legyen?

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966