[FreeBSD] cvs es current - kezdo kerdesek

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Feb. 14., Sze, 08:06:55 CET

Hello!

( > Simonek Peter)

> Hogy is nez ki ez az egesz?
> Ahogy eddig a listat olvasgattam, nekem az derult ki az egeszbol, hogy
>
> a) van egy akarmilyen verzioszamu FreeBSD-d (esetemben ez a 4.2-RC1)
> b) lerangatsz cvs-sel egy nagy kazal forraskodot

Igen.  Mondjuk ha az /usr/share/examples/cvsup/stable-supfile-t használod,
akkor ez a RELENG_4, azaz a jelenlegi -STABLE.  De ha valamikor egy 3.x
rendszert telepítettél, akkor a 3.x-STABLE ágat is követheted pl...

> c) make mittudomenmicsoda
> d) van egy naprakesz FreeBSD-d?

A `c' pont környékén viszont figyelj oda.  Gyerekjáték az egész, de olvasd
el az UPDATING című fájlt az src könyvtárban.  Abban korrektül le vannak
írva a fontosabb tudnivalók.  Ott szokta elcseszni az ember, hogy nem a
megfelelő sorrendben csinálja a dolgokat, vagy elfelejti a mergemaster-t.
A közelmúltban volt pl. egy kissé elgányolt OpenSSH 2.3 MFC, ami után a
régi sshd_configgal egyszerűen nem indult el az sshd, így aki elfelejtett
mergemaster-elni, az könnyedén úgy járt, hogy nem tudta elérni a gépét.
Tehát oda kell figyelni.  Ne szégyelld kinyomtati az UPDATING első n
sorát.  (Harmadjára már simán fog menni.)

> Ehhez az egesz procedurahoz eleg-e egy 1GB-os HDD, amibol ~250MB foglalt?

Igen, szerintem elég, úgy, hogy fent voltak a források, emlékezetem
szerint egy 400 MB szabad hellyel rendelkező gépen is tudtam upgradelni.

--