[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 13., K, 16:00:13 CET

Hali!

On Tue, Feb 13, 2001 at 03:53:26PM +0100, Fazekas Mihaly wrote:
> Megjegyzes: nem a koffice a lenyeg, hanem egyreszt az, hogy itt, a
> telefonkozpontban nehany "hisztis majom" orra ala dughassam a dolgot,
> a masik, hogy van egy kis 486 -os (12M rammal), amit X terminalkent
> kellene uzemeltetni (ehhez kell majd a FontServer, es a mogotte ulo
> user(ek) alapban win* beallitottsaguak).
> Es NAGYON szeretnek belekotni minden olyanba, ami a unix jellegu
> rendszerekkel kapcsolatba hozhato.
> (es nem igazan van kedvem a gepemre egy win* servert felpakolni)

En ertem, csak nem tudok tovabb segiteni... azert mondtam, hogy valaki
mas...

Bocs...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *